Tuesday, May 31, 2011

Pengenalan Niakulas Prod.Blog.

     Assalamualaikum. Terima kasih kerana sudi singgah di blog kami yang baru saja di"lahir"kan ini. Blog ini kami akan menyampaikan tentang dunia photography,videography,DSLR(yang sudah tentu menjadi trend masa kini) dan lain-lain lagi. Kerana kami bukan sahaja penggemar dalam bidang tersebut malah kami gemar berkongsi ilmu atau skill2 yang kami peroleh untuk dikongsi bersama anda semua.

     Kami masih berada ditahap yang lemah dan bukan lagi ditahap yang professional.Bagi kami setiap permulaan seseorang itu dalam bidang tersebut seperti photography tidak semestinya bermula dengan DSLR,anda juga boleh bermula dengan compact camera jika anda pandai menggunakan kreativiti pada compact camera anda. Jadi,tidak semestinya pengguna compact camera ini tidak mampu bersaing dengan dslr tetapi hakikatnya anda perlulah mempunyai kreativiti untuk memperoleh sesuatu gambar.

     Dalam blog ini bukan sahaja kita semua dapat belajar apa yang kami belajar atau dalam kata lain belajar bersama, salah silap kita tegur dengan cara yang betul. Kami tahu ramai penggemar dslr atau tidak ketinggalan handycam juga. Kami akan juga post review tentang dslr atau hanycam atau apa2 saja yang berkaitan dengannya agar menjadi panduan untuk kite semua agar suatu hari nanti anda akan tahu jenama apa yang bagus untuk anda.

     Andai kata kami silap kami mohon kepada anda semua agar tegur kami dengan cara yang elok. Semoga apa yang kita peroleh dalam blog ini menjadi satu manfaat untuk kita semua sebagai penggemar dalam dunia photography,videography,DSLR dan lain-lain lagi.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews